Veelgestelde vragen

1. Hoe plaats ik een bestelling?
Bestellen is heel gemakkelijk:

  • Bestel één of meerdere producten door te klikken op het winkelwagen-icoontje. Het product verplaatst zich naar je winkelwagen en je kunt verder shoppen.

  • Klik bovenin op de winkelwagen en bekijk wat je aankopen zijn en wat het totale bedrag hiervan is. Kies de door jouw gewenste betaalmethode en vul je gegevens in. 

 

2. Krijg ik per e-mail een bevestiging van mijn bestelling?
Wanneer Keiretsu je bestelling in goede orde heeft ontvangen en deze betaald is, krijg je een bevestigingsmail met betaaloverzicht zodat je weet dat alles goed is aangekomen.
Hierin staat alle informatie die je nodig hebt. De pakbon wordt toegevoegd aan jouw bestelling.

3. Kan ik ook telefonisch of per e-mail bestellen?
Ja, je kunt per e-mail bestellen als het om een grote bestelling gaat. Stuur hiervoor de gewenste producten inclusief aantal naar support@keiretsu-europe.nl

 

4. Kan ik na het afrekenen nog iets aan mijn bestelling toevoegen?
Dat is helaas niet mogelijk. Na afrekenen is de bestelling voltooid en wordt deze zo snel mogelijk afgerond en verstuurd. Het kan zelfs zo zijn dat we jouw bestelling al hebben ingepakt en de bestelling al is verzonden. Je kunt wel een nieuwe bestelling plaatsen. Dan komen de resterende producten iets later aan.

 

5. Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging. Heb je geen mail ontvangen? Kijk dan eerst even in je ongewenste mail. Mocht je de mail daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens. Neem dan contact op met de klantenservice van Keiretsu: support@keiretsu-europe.nl

 

6. Ik heb het verkeerde woonadres opgegeven. Wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice van Keiretsu via support@keiretsu-europe.nl. Dan kijken zij of de bestelling al verzonden is. Indien dit niet zo is dan kunnen ze het woonadres voor je aanpassen.

 

7. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bestellingen die je op een werkdag voor 12:00 uur plaatst, verzendt Keiretsu dezelfde werkdag nog. Bestellingen later gedaan dan 12:00 uur of in het weekend, worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

 

8. Wat is de levertijd? 
Brievenbuspost wordt doorgaans binnen 5 werkdagen bezorgd. Pakketpost binnen 72 uur. Als een product onverhoopt niet op voorraad is, dan informeren we je daarover.

 

9. Wat zijn de verzendkosten?
De producten uit de webshop worden door DPD bezorgd in Nederland en België. De verzendkosten zijn gebaseerd op de productkeuze en zijn te zien tijdens het bestelproces. Voor aankopen onder € 45,- vragen wij een vergoeding voor verpakking, administratie, handling en verzendkosten. Als we dat zouden niet doen, gaat dit ten koste van de steun aan Stichting ALS Nederland. Bedankt voor je begrip.

 

10. Retourneren
Vanaf het moment dat je jouw bestelling thuisbezorgd krijgt, heb je deze 14 dagen op zicht. Ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je het binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Stuur het artikel dan met ingevuld retourformulier naar:

Keiretsu Europe B.V.
Delftweg 104b
3043 NA ROTTERDAM

Retourverzendkosten zijn voor eigen rekening. Het aankoopbedrag wordt teruggestort op de rekening of creditcard waarmee je de bestelling betaald hebt. Indien je de gehele order retour stuurt ontvang je ook eventueel betaalde verzendkosten retour.

 

11. Wat moet ik doen met de producten die ik in bruikleen heb?

Deze ontvangen we na gebruik graag terug. Stuur de artikelen op naar: Keiretsu Europe, o.v.v. Retour Bruikleengoederen ALS, Delftweg 104B, 3043 NA Rotterdam. Lukt het niet om het artikel schoon terug te sturen, is het kapot of ontbreekt er iets? Stuur het artikel dan (gratis) op naar: Stichting ALS Nederland, Antwoordnummer 54553, 3504 WC Utrecht. Ontvangen we het product niet retour, dan moeten we hiervoor wel kosten in rekening brengen.

 

12. Ik heb een product ontvangen dat beschadigd/kapot is. Wat nu?
Wat vervelend! Neem contact op met Keiretsu via support@keiretsu-europe.nl met vermelding van je ordernummer. Wij zorgen ervoor dat er z.s.m een passende oplossing komt.

 

13. Kan ik een artikel ruilen als ik de verkeerde maat heb besteld?
Dat kan. Je stuurt het artikel in de verkeerde maat terug en bestelt een nieuw artikel. Kijk hiervoor bij Retourneren. 

 

14. Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Op de webshop stelt Keiretsu verschillende betaalmethoden beschikbaar. In deze webshop kun je betalen via onderstaande middelen:

  • iDEAL
  • Paypal
  • Creditcard

 

15. Ik heb betalingsproblemen. Wat moet ik doen?
Je kunt contact opnemen met de klantenservice van Keiretsu via support@keiretsu-europe.nl en uitleggen tegen welke problemen je precies aanloopt. Zij gaan dit zo snel mogelijk voor je oplossen en zorgen ervoor dat je kunt betalen.

 

16. Kan ik ook een factuur krijgen van mijn aankoop? 
Je ontvangt standaard een bevestigingsmail met daarin een betaaloverzicht inclusief de berekende BTW.

 

17. Hoe gaan Stichting ALS Nederland en Keiretsu met mijn persoonlijke gegevens om?
Deze webshop is van Keiretsu Europe B.V. Als je iets bestelt, worden jouw persoonsgegevens verzameld door Keiretsu zodat zij jouw bestelling in orde kunnen maken. Daarnaast zal Keiretsu jouw persoonsgegevens verstrekken aan Stichting ALS Nederland.  Zie de Privacyverklaring voor meer informatie.

 

18. Kan ik ook doneren naast het kopen van artikelen?  
Graag zelfs! Stichting ALS Nederland financiert wetenschappelijk onderzoek naar de oorzaak en behandeling van ALS, PSMA en PLS. Daarnaast financieren we (onderzoeks)projecten voor een betere kwaliteit van zorg en leven voor mensen met ALS en hun naasten. 
Voordat je de bestelling afrondt, kan je aangeven of je (eenmalig) een extra bedrag wilt doneren. Je kunt je ook aanmelden om Stichting ALS Nederland structureel te steunen met een vaste bijdrage per maand op www.als.nl/doneren . Alvast heel hartelijk bedankt.  


19. Hoe kan ik contact opnemen over producten in de webshop?
Je kunt bellen met 010 208 0809 of een mail sturen aan support@keiretsu-europe.nl . We helpen je graag. Keiretsu is bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 8.30 - 17.30 uur. Je mail wordt binnen één werkdag beantwoord.

Neem met vragen over acties, het aanmelden van een actie of andere vragen gerust contact op met Stichting ALS Nederland. Dat kan telefonisch van maandag tot vrijdag tussen 9.00 - 17.00 uur via 088 6660333 of stuur een mail naar info@als.nl. uur of via mail naar info@als.nl.

 

20. Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar support@keiretsu-europe.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via Webwinkelkeur Geschil . Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.